W dniach 2-3 marca 2024 odbędzie się szkolenie, na którym planowane jest
poruszenie takich tematów jak:
Sobota – 2 marzec 2024
1)Zgnilec amerykański pszczół – zapobieganie, diagnostyka i zwalczanie
2)Warroza – monitorowanie i zwalczanie
3)Propolis – zróżnicowanie jakości i aktywności biologicznej
4)Pyłek pszczeli – pochodzenie, właściwości, zastosowania
5) Pierzga – powstawanie, biodostępność, zastosowania
Niedziela – 3 marzec 2024
1)Prowadzenie gospodarki pasiecznej – logistyka w pszczelarstwie
2) Miód i produkty pszczele, ich wpływ na zdrowie człowieka
3) Pożytki – rośliny miododajne – czyli jak zwiększyć produkcje miodu i
produktów pszczelich
4) Organizacja, funkcjonowanie i bezpieczeństwo pasieki stacjonarnej i
wędrownej
5) Ekonomiczne aspekty produkcji miodu i produktów pszczelich
6) Miody pitne, produkcja i przechowywanie
Planowane miejsce szkolenia w Boguchwale, Suszyckich 9 (PODR)
Informacja dotycząca szkolenia
1. Limit miejsc na szkoleniu jest ograniczony.
2. Każde koło otrzyma limit miejsc proporcjonalnie do liczby Pszczelarzy
w kole.
3. Liczba miejsc rezerwowych na każde koło może wynosić maksymalną ilość
miejsc przyznanych – z listy rezerwowej:
• brak gwarancji dostania się na szkolenie
• pierwszeństwo przydzielenia miejsc rezerwowych (w przypadku
rezygnacji lub braku chętnych z innych kół) według wpłynięcia list z
kół.
4. Pszczelarze zapisani na szkolenie, przynajmniej z tygodniowym
wyprzedzeniem muszą poinformować o rezygnacji z uczestnictwa.
5. Brak poinformowania o nieobecności będzie skutkowało pominięciem w
przydzielaniu miejsca na kolejnym szkoleniu.
6. W przypadku dużego zainteresowania zweryfikowane zostaną listy
obecności ze szkolenia z 2022 r., a jego następstwem będzie
poinformowanie Prezesa koła o wykluczeniu Pszczelarza, który był
nieobecny i nie poinformował WZP o tym fakcie.
7. Listy z Pszczelarzami, którzy dostali się na szkolenie zostaną
przekazane Prezesom.
8. Rejestracja zgłoszonych uczestników będzie na 30 minut przed
szkoleniem.
GODZINY BĘDĄ JESZCZE PODANE.
PROSIMY O ZGŁASZANIE SIĘ CHĘTNYCH!